داعش

ساخت وبلاگ

با حکم دادگاهی در بحرین، «احمد العرب» تا پایان دوره محکومیت حبس خود ۱۴۷ ساله خواهد بود.

دیوان عالی کیفری منامه روز سه‌شنبه دوره محکومیت این پسر ۱۷ ساله را به اتهام اعتراض به خاندان سلطنتی حاکم آل خلیفه و نیز به اتهام آنچه اقدامات تروریستی خوانده شده تا ۱۰ سال دیگر افزایش داده است.

همچنین بر اساس حکم دادگاه، عرب که سیزدهم آوریل سال گذشته میلادی دستگیر شد پس از پایان دوره محکومیت خود دیگر تبعه بحرین به شمار نخواهد رفت.

حکم سه‌شنبه تازه‌ترین مورد از رشته مجازات‌های شدیدی است که علیه مخالفان سیاسی و معترضین در بحرین صادر شده است.

در همین حال، معترضان رژیم آل خلیفه با برگزاری دور تازه‌ای از تظاهرات دموکراسی خواهانه در منطقه ابو سعبا در شمال بحرین خواستار تبعیت رژیم از خواست سازمان ملل و سازمان‌های حقوق بشری برای حل بحران سیاسی کشور و آزادی کلیه زندانیان سیاسی هستند.

بحرین که جزیره کوچکی در حوزه خلیج فارس است از سال ۲۰۱۱ صحنه اعتراضات مردمی علیه رژیم آل خلیفه است؛ مردم این کشور ابتدا خواهان برقراری دموکراسی و آزادی بیشتر و همچنین پایان یافتن سیاست‌های تبعیض‌آمیز بودند، اما در ادامه و با گسترش سرکوب اعتراضات مردمی، خواهان برکناری رژیم حاکم از قدرت شدند.

در جریان سرکوب اعتراض‌های مسالمت آمیز مردمی در بحرین تا‎کنون صدها تن شهید و هزاران تن زخمی یا بازداشت شده‌اند.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 21:43

درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان سپاه بدر عراق با تروریست داعشی در منطقه «جبل حمرین» در جریان است.

در این درگیری‌ها رزمندگان عراقی با قدرت و رشادت تمام، تروریست‌ها را به عقب راندند و تلفات سنگینی بر این گروه تروریستی وارد آوردند.

تروریست‌ها تکفیری که در مقابله با رزمندگان عراقی عاجز شده بودند، از موصل، مقر خلافت به اصطلاح اسلامی داعش در عراق، در خواست کمک نمودند که بلافاصله تعدادی از نیروهای ویژه داعشی از این شهر راهی منطقه شدند.

نیروهای ویژه داعشی نیز در دیگری با رزمندگان سپاه بدر، زمین گیر شده وعلاوه بر هلاکت اغلب این نیرو‌ها، مابقی پا به فرار گذاشتند.

منطقه «جبل حمرین» یک رشته کوه است که از حدود مرز‌های شمال غربی این را شروع شده و تا استان صلاح الدین عراق امتداد یافته است.

این درگیری‌ها در بخش‌های شمال غربی عراق و در نزدیکی شهر موصل به وقوع پیوست که در ‌‌نهایت منجر به شکست مفتضحانه تروریست‌های داعش شد.

پس از آزادسازی الرمادی، برخی فرماندها و مقامات نظامی عراق، از آماده شده برای حمله همه جانبه به شهر موصل، مقر خلافت داعش در عراق، خبر دادند.

اکنون نیز درگیری‌هایی در شهر‌ها و مناطق مختلف استان نینوا در جریان است که پس از بازپس گیری این مناطق از تروریست، رزمندگان سازمان بسیج مردمی (الحشد الشعبی) و ارتش عراق، خود را برای حمله‌ای همه جانبه به این شهر آغاز نمایند.

 

 

 

 

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 162 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:10

استان‌های صنعاء، مأرب، الجوف، لحج و تعز دیروز و دیشب آماج حملات وحشیانه جنگنده‌های متجاوزان سعودی آمریکایی بود که ده‌ها یمنی دیگر به خاک و خون کشیده شدند وحشیانه‌ترین آنان در صعده و تعز بود.

۱۴ یمنی در سیصدمین روز تجاوز به یمن و در دو حمله جنگنده‌های متجاوزان سعودی آمریکایی به روستایی در استان صعده به شهادت رسیدند و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

این روستا در منطقه مَرّان از توابع شهرستان حیدان در استان صعده قرار دارد.

یک پیرمرد گفت: این جنایت را کسی که خودش را خادم حرمین می‌نامد مرتکب شده است. ۱۴ نفر کشته شدند. این ظلم و ستمی است که خادم الحرمین مرتکب شده است. برخی کشور‌ها دست به دست هم داده‌اند و یمنی‌ها را می‌کشند.

یک مرد سپس پیکرهای دو کودک شهید را به دست گرفت و گفت: این حاصل جنایت سلمان بن عبد العزیز پادشاه عربستان است.

گفته می‌شود این حمله از حملات سابق ویرانگر‌تر بوده چرا که در خانه‌های اطراف نیز خرابی‌های گسترده‌ای به بار آورده است و پیکرهای شهدا در ده‌ها متری پراکنده شدند.

همچنین ۹ دانش آموز و یک زن در حملات جنگنده‌های متجاوزان سعودی آمریکایی در حمله به دانش آموزان یک مدرسه در تعز شهید شدند.

جنگنده‌های متجاوزان دانش آموزان را هنگام بیرون آمدن از مدرسه در محله بعدین در منطقه حریر در تعز بمباران کردند که ۹ دانش آموز و یک زن شهید شدند و ۸ نفر دیگر زخمی شدند.

 

{flvremote}http://fa.abna24.com/upload/video/2016/01/20/sd_569f4c71065cf.flv{/flvremote}

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 148 تاريخ : چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت: 20:10

 

وزیر خارجه آمریکا می‌گوید از انتشار ویدئوی ملوانان این کشور که در آب‌های ایران دستگیر شدند «ناراحت و عصبانی» شده است.

«جان کری» روز دوشنبه به سی‌ان‌ان گفت: بسیار عصبانی و ناراحت بودم. ار اینکه این ویدئو منتشر شد عصبانی شدم.

وی افزود: با وجود این، توجیه نمی‌کنم زیرا نمی‌شود آن (ورود غیرقانونی به آب‌های ایران) را توجیه کرد. ملوانان ما در کمال تاسف و به طور ناخواسته وارد آب‌های ایران شدند.

خبرنگار سی ان ان پرسید:... از دیدن ملوانان ما زانو زده بودند و دستشان را پشت سر گذاشته بودند، چه حسی پیدا کردید؟! و کری با چهره‌ای گرفته و لحنی عجیب در پاسخ گفت: من.. هه..! من واقعا خشمگین شدم. از انتشار این فیلم خیلی ناامید و خشمگین شدم. البته ارتش ایران و سپاه پاسداران این فیلم را منتشر کردند؛ نه دولت یا وزارت خارجه ایران.

کری سپس با «لکنت زبان» ادامه داد: .... البته توجیهی برای کار ما وجود نداشت. ملوانان ما متاسفانه به طور غیر ارادی و اشتباهاً وارد آب‌های ایران شدند... ولی ما با تماس‌های سریع توانستیم آن‌ها را در زمانی کوتاه آزاد کنیم... اگر این اتفاق چند سال پیش رخ می‌داد ما اصلا نمی‌دانستیم که با چه کسی تماس بگیریم! شاید مجبور می‌شدیم (برای ارتباط با ایرانی‌ها) با سوئیس یا انگلیس تماس بگیریم؛ اما حالا می‌توانیم مستقیما با خود ایران تماس برقرار کنیم!..

دو شناور رزمی آمریکایی که هفته گذشته به طور غیرقانونی وارد آب‌های ایران شده بودند، توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران توقیف شدند؛ با وجود این، ۱۰ ملوان آمریکایی و شناور‌هایشان کمتر از ۲۴ ساعت پس از رایزنی‌های فشرده در آب‌های بین المللی‌‌ رها شدند.

در همین حال، شماری از مقام‌های نیروی دریایی آمریکا توقیف این دو شناور را شکستی مفتضحانه برای واشنگتن قلمداد کردند.

روزنامۀ نیویورک تایمز به نقل از این مقامات آمریکایی نوشت حادثۀ توقیف شناورهای نظامی آمریکا و بازداشت ملوانان این کشور نه تنها خطای جدی ناوبری خدمۀ این قایق‌ها را نشان می‌دهد بلکه بیانگر کوتاهی عظیم نظارتی مقام‌های مافوق این خدمه در ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا است که در بحرین مستقر هستند

 

{flvremote}http://fa.abna24.com/upload/video/2016/01/19/sff_569de913c012f.flv{/flvremote}

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 168 تاريخ : سه شنبه 29 دی 1394 ساعت: 23:40

 

 شبکه خبری العالم روز شنبه به نقل از منابع یمنی تأکید کرد، در حمله تجاوزکارانه جنگنده های سعودی به یک خانه در یکی از مناطق مسکونی شهر "ضحیان" در استان صعده، 30 نفر شهید شدند.
حملات عربستان سعودی به یمن از 10 ماه قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد. جنگنده های سعودی علاوه بر بمباران مناطق مسکونی، تأسیسات شهری، مساجد و مدارس و حتی آثار باستانی را هدف قرار می دهند. در این حملات تا کنون هزاران نفر کشته و یا مجروح شده اند.
عربستان سعودی همچنین برای تشدید فشارها بر یمن، مردم این کشور را به صورت همه جانبه تحت محاصره قرار داده است.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 23:38

 نیروهای یمنی سحرگاه یکشنبه پایگاه سعودی‌ها در مأرب را با یک فروند موشک بالستیک "توچکا" هدف قرار دادند.



به گزارش پایگاه خبری العالم یک منبع نظامی یمنی تاکید کرد که واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاه "بیرق" در مأرب واقع در شرق صنعا را که در تصرف نیروهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان است، هدف قرار دادند.
به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، وی خاطرنشان کرد که قبل از شلیک موشک "توچکا"، 4 فروند موشک کاتیوشا هم مقر فرماندهی منطقه سوم نظامی در شهر مارب را هدف قرار داده بود.
بنا بر این گزارش، بعد از این حمله تعداد زیادی خودروی نظامی، تانک و زرهپوش آتش گرفتند و آمبولانس ها به سوی مقر مذکور روانه شدند که نشانگر وجود کشته ها و زخمیانی در میان نیروهای ائتلاف سعودی و عناصر طرفدار رئیس جمهور فراری یمن است.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 23:38

 در پی اعلام لغو تحریمها و آغاز اجرای برجام، روزنامه سعودی "الحیات" با اشاره به بی توجهی غرب به اتهامات کشورهای عربی ضد ایران، تأکید کرد که اجرای برجام باعث رهایی اقتصاد ایران خواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "الیاس حرفوش" در روزنامه "الحیات" چاپ لندن نوشت: شادمانی ایران از لغو تحریمهایی که به دلیل برنامه هسته‌ای تحمیل شده بود، اقدامی مبالغه آمیز نیست. این موضوع باعث رهایی اقتصاد ایران و گشوده شدن بازار این کشور به روی کالاهای غربی می شود و طبیعتا باعث کاهش قیمتها و تنوع کالاها در این کشور خواهد شد.
وی افزود: این گام به صورت فوری 30 میلیارد دلار از 100 میلیارد دلار بلوکه شده ایران را وارد خزانه این کشور می‌کند، همچنین به عنوان اولین گام برای بازگشت میزان تولید نفتی ایران به دوران قبل از تحریم، این کشور اجازه می یابد که روزانه 500 هزار بشکه نفت را بر صادرات کنونی خود بیافزاید.
در ادامه این مطلب آمده است که همزمان با بهبود روابط ایران و غرب، روابط این کشور با برخی همسایگان عرب خود در حال تیرگی است.
الحیات با اشاره به بی توجهی غرب به اتهامات کشورهای عربی ضد ایران مدعی شد که این کشور از توافق با غرب میلیاردها دلار به دست خواهد آورد و این امر باعث "افزایش دخالتهای ایران در منطقه عربی" خواهد شد !

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 27 دی 1394 ساعت: 23:38

 

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز جمعه 4 مزدور خارجی عربستان را در منطقه العمری شهر تعز - جنوب یمن - کشتند که در میان کشته ها یک افسر اماراتی وجود دارد.
این تفنگداران متجاوز، سوار بر یک دستگاه خودروی زرهی بودند که با انهدام این خودرو همه آنها کشته شدند.
به نوشته خبرگزاری سبأ، پنج نظامی سعودی نیز به ضرب گلوله تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن در پایگاه نظامی المخروق در استان نجران در جنوب عربستان هدف قرار گرفتند و از پای در آمدند.
خبر دیگر اینکه گروهی از مزدوران با پشتیبانی بالگردهای عربستانی قصد نفوذ به منطقه وادی المشجح شهر صرواح استان مأرب در مرکز یمن را داشتند که نیروهای یمنی راه آنها را سد کردند و تعدادی از آنها را کشتند یا زخمی کردند. f

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 181 تاريخ : شنبه 26 دی 1394 ساعت: 21:26

 

عفو بین الملل در بیانه‌ای تأکید کرد این مدارک بیانگر آن است که ظاهرا ائتلاف عربستان در 6 ژانویه 2016  در حمله به صنعا از بمب های خوشه ای استفاده کرده است.
بر اساس این بیانیه، در این حمله یک جوان 16 ساله کشته شد و 6 نفر دیگر در منطقه "معین" در غرب صنعا مجروح شدند. ترکشهای بمب خوشه ای همچنین در 4 شهرک مسکونی در این منطقه پخش شد.
این سازمان خاطرنشان کرد که اظهارات و اطلاعاتی را از ساکنان و خانواده‌های قربانیان و یک افسر امنیتی و عکاسان به دست آورده است.
عفو بین الملل با بیان اینکه ائتلاف عربستان تنها طرفی است که می تواند از هوا بمب پرتاب کند، از این ائتلاف خواست استفاده از بمبهای خوشه ای را متوقف کند.

استفاده از این نوع بمب بر اساس معاهده سال 2008 ممنوع است. عربستان، آمریکا و چند کشور دیگر این معاهده را امضا نکرده اند.
این سازمان در گزارش قبلی خود نیز عربستان را به استفاده از این نوع بمب های کشنده در حمله به صنعا متهم کرده بود.
پس از انتشار آن گزارش، "بان کی مون" دبیرکل سازمان ملل متحد نیز هشدار داد که استفاده از این نوع بمبها می تواند جنایت جنگی به شمار بیاید.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 164 تاريخ : شنبه 26 دی 1394 ساعت: 21:26

 

عادل الجبیر، در پایان دیدارهای خود با همتایان انگلیسی و آمریکایی، اعلام کرد که افسرانِ آمریکایی و انگلیسی در اتاق عملیاتِ حمله به یمن حضور دارند و فهرست اهداف، به آن ها گزارش می شود.

الجبیر پس از دیدار با فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس و جان کری وزیر خارجه آمریکا در لندن، خاطر نشان کرد: عربستان، در خصوص حملات خود به یمن، چیزی برای پنهان کردن ندارد؛ به ویژه که در مرکز فرماندهی و کنترل، افسرانی از انگلیس و آمریکا و دیگر کشورها حضور دارند و از فهرست اهداف و اقداماتی که انجام می دهیم یا انجام نمی دهیم، باخبرند.

وی با بیان این که افسران نظامی خارجی، در اتاق عملیات، نقشی در انتخاب اهداف ندارند، افزود: اهداف را ما انتخاب می کنیم و آن ها در این زمینه، نقشی ندارند. از نظر فنی، نمی دانم که در کدام بخش از عملیات نقش دارند؛ آن چه می دانم این است که آن ها، از فهرست اهداف، اطلاع دارند.

الجبیر سپس آشکارا به دروغ پردازی پرداخت و هرگونه حملۀ جنگنده های عربستان به غیرنظامیان را تکذیب کرد و رضایتِ هم پیمانان عربستان در این زمینه را بهترین گواه بر این ادعا عنوان کرد و در این زمینه، به اظهاراتِ اخیرِ فیلیپ هاموند وزیر خارجۀ انگلیس در پارلمان استناد کرد که گفته بود "افسران انگلیسی، به منظور تضمین عدم نقض قوانین بین المللی در مجال حقوق بشری، با ارتش عربستان همکاری می کنند."

این در حالی است که روزنامۀ انگلیسی "گاردین" در واکنش به اظهارات، مجموعه ای از سئوالات بی جواب را مطرح کرده بود:

- تیم انگلیسی، در اتاق عملیات عربستان، تحت فرماندهی انگلیس کار می کند، یا عربستان؟
- آیا این افراد، بخشِ لاینفک از سربازانی هستند که وزیر دفاع، در اظهاراتِ گنگِ خود در ماه دسامبر گذشته از آن ها سخن گفت و بیان کرد که 94 سرباز انگلیسی به ستاد فرماندهی ائتلاف پیوستند؟
- وزیران، در تصویبِ ماموریتِ این افراد، چه نقشی داشتند؟
گاردین در پایان تاکید کرد: دانستن پاسخِ این سئوالات، حق شهروند انگلیسی است.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 141 تاريخ : شنبه 26 دی 1394 ساعت: 21:26

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اشاره به قطعیت غیر عمدی بودن ورود غیر قانونی و غیر مجاز شناورهای رزمی آمریکایی به آب‌های سرزمینی ایران در خلیج فارس، از رها سازی تفنگداران دستگیر شده آمریکایی در آب‌های بین المللی خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: در پی ورود غیر قانونی و غیر مجاز دو فروند شناور رزمی آمریکایی به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و در حوالی جزیره فارسی در عصر روز گذشته (سه‌شنبه مورخ 94/10/22 ) این شناورها پس از تمکین اخطار شناورهای رزمی نیروی دریایی سپاه متوقف و سرنشینان آن که 9 تفنگدار مرد و یک تفنگدار زن بودند، دستگیر شدند.
روابط عمومی کل سپاه خاطرنشان کرد، همانگونه که در اطلاعیه‌های قبلی تصریح شده بود در هنگام توقیف این دو شناور رزمی، ناوگروه هواپیمابر "ترومن" امریکا و ناوگروه هواپیمابر "شارل دو گل " فرانسه در آب‌های بین المللی منطقه حضور داشته‌اند و همزمان ناو گروه هواپیمابر آمریکایی اقدام به تحرکات انفعالی و احساسی هوایی و دریایی نمود که با هوشمندی و مدیریت مقتدرانه نیروی دریایی سپاه کنترل و آرامش در منطقه تأمین شد.

 

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت: 18:42

داعش تا کنون فیلمهای تبلیغاتی مختلفی را از آموزش کودکان در مدارس خود منتشر کرده است.
اما شماری از کودکان پس از به خطر انداختن جانشان، از رقه فرار می کنند تا از این جهنم رهایی یابند.
"سی ان ان" عربی گزارش داد، داعش به این ارتش کودکان، به عنوان آینده خود نگاه می کند.
این کودکان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و شستشوی مغزی به جنگ اعزام می شوند.
نیروهای پیشمرگه در اربیل عراق می‌گویند که در بعضی موارد در جبهه‌های نبرد با کودکانی مواجه می‌شوند که جلیقه انفجاری پوشیده‌اند.
به گفته یکی از نیروهای پیشمرگه این کودکان شستشوی مغزی شده‌اند، و هنگامی که به مناطق آنان می‌رسند نیروهای پیشمرگه را هدف قرار می‌دهند؛ در چنین وضعیتی نیروهای پیشمرگه اگر آنها را نکشند، کشته می‌شوند.
به گفته منابع، داعش با افزایش فشارها در میدانهای نبرد بیشتر به استفاده از کودکان روی می آورد.
یک پسر 12 ساله که در ویدیوهای تبلیغاتی داعش نیز تصویر او پخش شده بود، اظهار داشت که داعش او را برای عملیات انتحاری آموزش می‌داد.
این پسر که اکنون نزد خانواده خود بازگشته است، می گوید: ما حدود 60 کودک بودیم. هنگام حملات هوایی ما را به تونلهایی در زیر زمین می بردند تا مخفی شویم. آنان می گفتند که از ما حمایت می کنند و بیشتر از پدرانمان به ما اهمیت می دهند.
وی افزود: کوچکترین کودکان 5 ساله بودند، و هیچ کسی نمی توانست از تمرین ها فرار کند. به ما اجازه گریه نمی دادند ولی من هرگاه به یاد مادرم می افتادم در دل خودم گریه می کردم.
داعش در نهایت دقت و اغراق ویدیوهایی تبلیغاتی را درباره آموزش کودکان منتشر کرده، ولی واقعیت کاملا با این فیلمها فرق می کند.

گروه تروریستی داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند.

{mp4remote}http://v.alalam.ir/news/2016/01/12/alalam_635881943807504458_25f_4x3.mp4{/mp4remote}

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 159 تاريخ : سه شنبه 22 دی 1394 ساعت: 20:42

 حملات جنگنده‌های سعودی به یک حمام عمومی و مسجد جارف در شهرک الروس در صنعا، دهها شهید و یا زخمی برجا گذاشت

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این حملات تجاوزکارانه جنگنده های سعودی به شهر بلاد الروس در استان صنعا، 20 نفر شهید و چندین نفر دیگر مجروح شدند.
یک مقام محلی در گفت وگو با خبرگزاری رسمی یمن "سبأ" ، ضمن اعلام این مطلب توضیح داد: در هنگام یاری رساندن مردم به مجروحان جنگنده های متجاوز بار دیگر حمام و مسجد مزبور را مورد یورش بی امان خود قرار دادند و همین امر باعث شد تا شمار شهدا به 20 تن افزایش یابد.
مقام مزبور ادامه اقدامات تجاوزکارنه آمریکا و عربستان علیه یمن و هدف قرار دادن شهروندان را محکوم کرد و از سازمان های جامعه بین الملل خواست تا هر چه زودتر برای پایان دادن به تجاوز علیه ملت یمن وارد عمل شوند.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 22 دی 1394 ساعت: 20:42

ابنا ـ شبکه های اجتماعی فیلمی منتشر کرده اند که در آن «سحر» دختر «عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه سابق عربستان از محل اقامت اجباری اش در یکی از کاخ های سلطنتی در شهر "جده" با شهید شیخ نمر باقر النمر و دیگر محبوسان زندانهای آل سعود اعلام همبستگی کرده است. شمار زیادی از مردم با مشاهده این فیلم در شبکه های اجتماعی این امر را رفتاری بر حق دانستند به ویژه از سوی دختر خاندان آل سعود که تمام مخالفان اش را اعدام می کند. سحر و دو خواهر دیگرش ۱۳ سال است که به دلایل نامعلوم در حصر خانگی به سر می برند.

 

{flvremote}http://fa.abna24.com/upload/video/2016/01/09/20_5691444700b30.flv{/flvremote}

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 22 دی 1394 ساعت: 20:42

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از صحنه‌های مورد توجه در این تجمع اعتراض آمیز که دیروز (یکشنبه) برگزار شد، این بود که مردم به همراه خود لاشه یکی از بمبهای خوشه‌ای را آورده بودند.
عربستان سعودی برای کشتار هرچه بیشتر یمنی ها، در حمله به مناطق مختلف این کشور از بمبهای خوشه ای استفاده می کند.
"بان کی مون" دبیرکل سازمان ملل متحد روز شنبه با ابراز نگرانی درباره استفادۀ عربستان سعودی از بمبهای خوشه‌ای در حمله به مناطق مسکونی یمن، تأکید کرد که این حملات "می‌تواند جنایت جنگی به شمار بیاید".

حملات مستمر عربستان سعودی به یمن از 10 ماه گذشته هزاران کشته و مجروح برجا گذاشته است. عربستان سعودی همچنین برای افزایش فشارها بر مردم یمن، این کشور را به صورت همه جانبه تحت محاصره قرار داده است.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 ساعت: 22:49

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "رأی الیوم" با اشاره به این موضوع در مطلبی به قلم "زهیر اندراوس" خاطرنشان کرد: "بدون نیاز به دقت زیاد و با چشم غیر مسلح، کاملا مشخص است که اسرائیل در این برهه در بهترین وضعیت از نظر راهبردی قرار دارد، زیرا وضعیت دشمنان متعارف آن در اطراف (فلسطین اشغالی) در حال بدتر شدن است."
رأی الیوم افزود: "اما عملیات تل آویو مشخص کرد که تصمیم گیرندگان اسرائیل، دشمن – یا همان فلسطینیها - را که در داخل (اراضی اشغالی) ریشه دوانده نادیده گرفته است. آنان در داخل منطقه موسوم به خط سبز زندگی می کنند و مجوز و گذرنامه‌های اسرائیلی دارند، و این امر نقل و انتقال آنان را آسان می کند."
در ادامه این مطلب آمده است: "کشورهای عربی اصلی به ویژه مصر، سوریه و عراق که در گذشته پایگاه ائتلافهایی ضد اسرائیل بودند، این روزها گرفتار بحرانهایی داخلی شده‌اند که خروج از آنها دشوار است، به صورتیکه اعراب خودشان در حال تحقق رؤیای بن گوریون هستند که گفته بود، عظمت اسرائیل در ذخایر هسته‌ای آن نیست، بلکه در نابودی ارتش های عربی، عراق، مصر و سوریه است."
رأی الیوم با اشاره به تمایل اسرائیل برای بروز درگیری های "شیعه - سنی" در منطقه، تأکید کرد که این رژیم این درگیری‌ها را برای خود موضوعی راهبردی می داند.
نویسنده این مطلب افزود: "شیمون پرز قصاب قانا که پستها و سمتهای بسیاری را در اسرائیل گرفت، نخستین مسؤول صهیونیست بود که از دامن زدن به اختلافات شیعه – سنی سخن گفت."
بِن گوریون، از طراحان ایجاد حکومت صهیونیستی در فلسطین اشغالی و اولین نخست وزیر این رژیم (۱۳۲۷ـ۱۳۳۲ ش/ ۱۹۴۸ـ۱۹۵۳) بود.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 149 تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 ساعت: 20:44

 

 شمار قربانیان تجاوز عربستان سعودی به یمن به 7 هزار و 411 کشته رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز حقوق بشر با اعلام این آمار تأکید کرد که 1725 نفر از این کشته شدگان کودک هستند.


در این حملات همچنین 13 هزار و 846 نفر مجروح شدند که 1792 مجروحان کودک هستند.
عربستان سعودی از 10 ماه قبل حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرده است. مناطق مسکونی و زیرساختهای شهری بیشترین مناطقی هستند که در این حملات هدف قرار می گیرند. نظام عربستان همچنین برای افزایش فشارها بر مردم یمن، این کشور را کاملا تحت محاصره قرار داده است.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 159 تاريخ : يکشنبه 20 دی 1394 ساعت: 19:38

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز، "نعیم العبودی" سخنگوی جنبش "عصائب اهل الحق" روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حادثه‌ای که بارها قبلا درباره آن هشدار داده بودیم، ائتلاف آمریکا به نیروهای مقاوم بسیج مردمی حمله کرد به صورتیکه یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی مقر گردانهای "جند الامام" را در پایگاه "اسپایکر" در تکریت هدف قرار داد.
العبودی تأکید کرد که در این حمله 9 نفر شهید و 14 نفر مجروح شدند.
العبودی افزود: ما این حادثه را یک اقدام خصمانه می‌دانیم که اهداف آن مشخص است، و از هرکسی که در نقشه واشنگتن در عراق تردید داشت می خواهیم که در مواضع خود بازنگری کند.
وی خاطرنشان کرد: هیچ بهانه‌ای برای هدف قرار دادن نیروهای بسیج مردمی در آن پایگاه وجود ندارد، زیرا آن منطقه قبلا پاکسازی شده و فقط نیروهای مردمی و امنیتی عراقی در آنجا مستقر هستند.
العبودی اظهار داشت: پهپاد آمریکایی بارها مواضع نیروهای مردمی را هدف قرار داده اند، و این امر بیانگر آن است که این حملات تصادفی و اتفاقی نیست و از پیش طرح ریزی شده است.
العبودی دولت و پارلمان را به دلیل خودداری از موضع گیری رسمی در قبال این اقدامات تجاوزکارانه مکرر، مسؤول دانست.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 20 دی 1394 ساعت: 18:36

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "بیل لو" نویسنده این مطلب در ایندیپندنت نوشت: این شاهزاده سعودی که کم سن و سال‌ترین وزیر دفاع در دنیا است، کشورش را در جنگ وحشیانه‌ای در یمن غرق کرد و به نظر نمی‌رسد این جنگ پایانی داشته باشد.
در این گزارش به گوشه‌هایی از زندگی محمد بن سلمان اشاره شده است که در سن نوجوانی وارد بازار بورس و مسکن شد و قبل از تکمیل تحصیلات خود در رشته حقوق در داخل عربستان، به ثروت عظیمی دست یافت.
ایندیپندنت خاطرنشان کرد قدرت محمد از پدرش "سلمان" پادشاه عربستان سرچشمه گرفته، و این درحالی است که سلمان به دلیل ابتلا به آلزایمر فقط چند ساعت در روز هوشیار است.
قدرت بن سلمان پس از رسیدن پدرش به پادشاهی افزایش یافت به صورتیکه طی مدت کوتاهی به عنوان وزیر دفاع تعیین شد، مسؤولیت شرکت آرامکو نیز به او سپرده شد. وی ریاست شورای اقتصاد و توسعه و مسؤولیت صندوق سرمایه گذاری‌های کل در عربستان را نیز به عهده گرفت. علاوه بر این برای تضمین کنترل محمد بن سلمان بر رقیبش "محمد بن نایف" (ولیعهد) وی از سوی پادشاه به عنوان جانشین ولیعهد و وزیر کشور تعیین شد.
نویسنده این مطلب تأکید کرد، ماجراجویی بن سلمان در حمله به یمن به این دلیل صورت گرفت که او می خواست ثابت کند رقیب بن نایف است. محمد بن سلمان به دنبال یک پیروزی سریع و قطعی بود تا جایگاه خودش را به عنوان یک فرمانده نظامی تثبیت کند و جا پای جد خود "ابن سعود" پادشاه جنگجو قرار دهد. اما به نظر می آید که محمد بن سلمان غافل بود که حوثی ها (انصار الله) در سال 2009 با تحت کنترل گرفتن ساحل دریای سرخ، عربستان را در تنگنا قرار دادند.
ایندیپندنت در ادامه تأکید کرد که وزیر دفاع سعودی از القاعده که تهدیدی واقعی بود غافل ماند و به جنگ با انصارالله پرداخت. تا این لحظه جنگ علیه یمن نتیجه ای نداشته است. حملات هوایی بخش عظیمی از زیرساختهای یمن را ویران کرد درحالیکه انصارالله همچنان صنعا و بیشتر مناطق شمالی را تحت کنترل دارند و در مقابل جنوب یمن به مزرعه ای آزاد برای القاعده تبدیل شده است. با این حال بن سلمان متعهد شده است که بمباران انصارالله را ادامه دهد.
نویسنده این مطلب به نقل از "جیسون توفیه" کارشناس اقتصادی خاورمیانه در کاپیتال اکونومیکس تأکید کرد که محمد بن سلمان فردی جنگ طلب است.
تابستان گذشته شماری از اعضای خاندان حاکم ماجراجویی و سلطه طلبی این شاهزاده جوان را محکوم کردند و درخواست کردند او و پدرش و ولیعهد کنار گذاشته شوند .. اما این درخواستها بی نتیجه بود.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 169 تاريخ : يکشنبه 20 دی 1394 ساعت: 18:36

اهالی مناطق تحت محاصره نبل و الزهراء در ریف ادلب که با شدت یافتن فصل سرما، با مشکلات زیادی از قبیل کمبود دارو، غذا و سوخت روبرو هستند، با حملات خمپاره ای و موشکیتروریست ها نیز دست و پنجه نرم می کنند.

درتازه ترین مورد گروههای مسلح دیروز(پنجشنبه) با خمپاره دو شهر مذکور را در شرایطی که دانش آموزان مدارس در حال برگزاری امتحانات بودند، مورد حمله موشکی و خمپاره ای قراردادند.

این حمله به زخمی شدن شماری از شهروندان شد و به مدارس و منازل مردم خسارت های شدیدی وارد کرد.

این دو شهر با حدود 70 هزار نفر از سه سال و نیم پیش در معرض محاصره شدید تروریست ها قراردارند، ساکنان آن از نبود دارو، آب رنج می برند و تهیه تکه نانی برای سیر کردن کودکان برای خانواده ها مشقت فراوان دارد.

وضعیت  دو شهر محاصره شده الفوعه و کفریا در استان ادلب واقع در شمال سوریه هم با دو شهر نبل و الزهراء تفاوت ندارد. تروریست ها طی دو سال محاصره هزاران موشک و خمپاره بر این دو شهر ریخته اند که منجر به بروز فاجعه انسانی در حق 40 هزارشهروند و کشته شدن  بیش از 1700 نفر از آنان که بیشترشان کودکان زنان و افراد سالخورده بودند شده است.

این حملات همچنین تخریب گسترده منازل ، تاسیسات عمومی و دولتی و مدارس را به دنبال داشته است.

شهرهای نبل و الزهراء به ویژه پس از اقدام تروریست ها در بستن راههای منتهی به این دو شهر و سوزاندن محصولات کشاورزی که مردم ازآنان قوت روزانه اشان را تهیه می کردند ، با کمبود شدید مواد غذایی و دارویی، سوخت و وسائل گرمایشی مواجه هستند.

طی دو سال محاصره این چهار شهر تنها یک بار امکان ارسال کمک برای ساکنان آن فراهم شده است.

داعش...
ما را در سایت داعش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ایرانی xn--mgbpqt بازدید : 154 تاريخ : شنبه 19 دی 1394 ساعت: 22:31